Pani Edyto, dziękuję za szybką odpowiedź i uzupełniam opis sytuacji: spółka posiada specjalny system do monitorowania sygnałów (komputery, serwery, oprogramowania itp. oraz obsługa pracowników) do którego podpinane są poszczególne obiekty na podstawie umów z klientami. Każdy klient może mieć jeden lub wiele obiektów. Obsługa tego systemu służy więc wszystkim podpiętym podmiotom równocześnie. Pisząc w poprzednim pytaniu “…obsługa nie jest przypisywana do konkretnego punktu objętego monitorowaniem” miałam właśnie na myśli jednoczesną obsługę wielu klientów równocześnie w jednym czasie. Cały czas jest to jednak praca wykonywana przez pracowników spółki, przy czym usługa jest w dużej mierze zautomatyzowana.

Dla porównania w przypadku “monitoringu wizyjnego” usługa świadczona jest dla konkretnego klienta przez konkretnego pracownika poprzez ciągła oserwację.

Na tych dwóch rodzajach monitoringu widać różnicę i stąd moje wątpliwości.

Liczę na Pani pomoc. Pozdrawiam, Lucyna

Edyta Odpowiedź na pytanie 11 marca, 2024
Jeśli chcesz się zapoznać z odpowiedziami Eksperta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz aktywnego abonamentu skontaktuj się z biurem aby poznać ofertę. Tel.: 692627572, e-mail:biuro@sieradzka-pefron.pl lub zapoznaj się ze szczegółami oferty w zakładce "Oferta"