Pani Edyto, dziękuję za szybką odpowiedź i uzupełniam opis sytuacji: spółka posiada specjalny system do monitorowania sygnałów (komputery, serwery, oprogramowania itp. oraz obsługa pracowników) do którego podpinane są poszczególne obiekty na podstawie umów z klientami. Każdy klient może mieć jeden lub wiele obiektów. Obsługa tego systemu służy więc wszystkim podpiętym podmiotom równocześnie. Pisząc w poprzednim pytaniu “…obsługa nie jest przypisywana do konkretnego punktu objętego monitorowaniem” miałam właśnie na myśli jednoczesną obsługę wielu klientów równocześnie w jednym czasie. Cały czas jest to jednak praca wykonywana przez pracowników spółki, przy czym usługa jest w dużej mierze zautomatyzowana.
Dla porównania w przypadku “monitoringu wizyjnego” usługa świadczona jest dla konkretnego klienta przez konkretnego pracownika poprzez ciągła oserwację.
Na tych dwóch rodzajach monitoringu widać różnicę i stąd moje wątpliwości.
Liczę na Pani pomoc. Pozdrawiam, Lucyna