Wystawiamy dokumenty INF-U – (ulgi we wpłatach na PFRON) dla kontrahentów. Przy wystawianiu faktur za ubiegły miesiąc, na skutek pomyłki, nie wysłaliśmy jednej z wystawionych faktur. W dniu terminu płatności Klient skontaktował się z nami informując, że jak dotąd nie otrzymał faktury. Po uzyskaniu tej informacji wysłaliśmy niezwłocznie fakturę, niestety ponieważ było już po godzinie 14:00, Klient nie zdążył wykonać przelewu w terminie płatności. Czy możemy wystawić fakturę korektę do faktury pierwotnej na termin płatności, skoro brak płatności w terminie nie wynikał z błędu Klienta?

Edyta Odpowiedź na pytanie 17 października, 2024
Jeśli chcesz się zapoznać z odpowiedziami Eksperta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz aktywnego abonamentu skontaktuj się z biurem aby poznać ofertę. Tel.: 692627572, e-mail:biuro@sieradzka-pefron.pl lub zapoznaj się ze szczegółami oferty w zakładce "Oferta"