Zawarliśmy umowę leasingu na zakup samochodu, koszty rat leasingowych związanych z nabyciem środka trwałego w drodze leasingu, na podstawie § 11 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej. w sprawie Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych finansowane były z konta ZFRON i występowaliśmy co miesiąc o zaświadczenie o pomocy de minimis do urzędu skarbowego. Niestety samochód uległ wypadkowi i nie nadaje się do dalszej eksploatacji ( szkoda całkowita). Do tej pory zapłaciliśmy 14 rat z 36 z konta ZFRON. Kwota z ubezpieczenia za szkodę całkowitą wpłynęła na konto Leasingodawcy i będzie rozliczana z pozostałymi ratami leasingowymi. Co powinniśmy teraz zrobić ?
Edyta Odpowiedź na pytanie 17 marca, 2024
Jeśli chcesz się zapoznać z odpowiedziami Eksperta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz aktywnego abonamentu skontaktuj się z biurem aby poznać ofertę. Tel.: 692627572, e-mail:biuro@sieradzka-pefron.pl lub zapoznaj się ze szczegółami oferty w zakładce "Oferta"