Dzień dobry,
proszę o podpowiedź jak postąpić w przypadku wypłaty odprawy emerytalnej po terminie, tzn. ostatnie wynagrodzenie zostało już wypłacone pracownikowi, ale nie uwzględniono w nim odprawy. Sporządzono osobną listę płac, która zawiera wyłącznie składnik odprawy emerytalnej. Co w takim razie z podatkiem, czy przekazać go normalnie na ZFRON/PFRON, czy już w całości do Urzędu Skarbowego, bo wypłata dotyczy byłego pracownika. Ostatnio zadano na stronie podobne pytanie, natomiast tam nie było mowy o nieterminowej wypłacie odprawy, stąd moja wątpliwość gdzie powinniśmy wpłacić podatek od niej.
ilonab Odpowiedź na pytanie 17 marca, 2025
Jeśli chcesz się zapoznać z odpowiedziami Eksperta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz aktywnego abonamentu skontaktuj się z biurem aby poznać ofertę. Tel.: 692627572, e-mail:biuro@sieradzka-pefron.pl lub zapoznaj się ze szczegółami oferty w zakładce "Oferta"