Dzień dobry,
Pani Edyto,
piszę z prośbą ustalenia zakresu czynności prac i terminu wykonania przelewów.
Dnia 27.02.2024 wystąpiliśmy z prośbą rezygnacji ze statusu zakładu pracy chronionej.
Wojewoda stwierdził utratę statusu zakładu pracy chronionej z 01.03.2024.
Teraz tak: – Wypłata za luty wypłacona 05.03.2024. Jak to wygląda z terminem płatności podatku?
DEK IIa za 02.2024 wysyłany 13.03 i opłacony.
Czy dobrze myślę, że już za wypłaty wypłacone w marcu (PIT 4 – 03/2024) podatek wypłacamy od Osób Niepełnosprawnych na ZFRON – 31.03.+ 7 dni a PIT 4 od pełnosprawnych do 20.04.2024?
Czynności do wykonania:
-Wysyłka DEK Z, i INF-Z,
– Poinformować PIP, US i PFRON o tym, że nie jesteśmy już Zakładem Pracy Chronionej.
Czy o czymś muszę jeszcze pamiętać?
Rozumiem, że nie wysyłam już DEK IIa za marzec, ale w styczniu 2025 wysyłam DEK roczny?
Kogo i w jaki sposób poinformować o tym, że chcemy zachować ZFRON? Czy mogę prosić o jakiś wzór?
Z poważaniem,