Dzień Dobry

Pani Edyto chciałabym uzyskać odpowiedź na następujące pytanie:

  1. Do działu księgowości chcielibyśmy zakupić zestawy komputerowe: Komputer z dwoma monitorami, dla każdego pracownika niepełnosprawnego. Taki zakup pozwoliłby na wyświetlanie obrazu księgowanych dokumentów na jednym monitorze, a na drugim otwarcie programu księgowego i jego księgowanie.

W tej chwili pracownicy mają starszej wersji komputery i monitory, które nie pozwalają na wprowadzenie udogodnień, a pracownicy muszą księgować dokumenty z wersji papierowej przez co często muszą odszukiwać dokumenty na regałach i nosić ciężkie segregatory.

  1. Zakup do działu księgowości urządzenia wielofunkcyjnego-drukarki z możliwością skanowania, obecna drukarka nie ma dodatkowych funkcji, pozwoli to na zeskanowanie faktury/dokumenty i dalsze księgowanie z elektronicznego obrazu, wszystkie osoby w księgowości są osobami niepełnosprawnymi.
  2. Dodatkowo chcemy zakupić krzesło ergonomiczne jako wyposażenia stanowiska pracy.

Wszystkie wydatki jako pomoc de minimis z ZFRON 75 % chcielibyśmy poznać Państwa opinię czy takie wydatki nie będą kwestionowane podczas kontroli.

pozdrawiam Dorota

ilonab Odpowiedź na pytanie 23 września, 2025
Jeśli chcesz się zapoznać z odpowiedziami Eksperta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz aktywnego abonamentu skontaktuj się z biurem aby poznać ofertę. Tel.: 692627572, e-mail:biuro@sieradzka-pefron.pl lub zapoznaj się ze szczegółami oferty w zakładce "Oferta"