Dzień dobry
Zakupiliśmy w drodze leasingu pojazd do przewozu pracowników niepełnosprawnych, raty leasingowe pokrywane są z tzw. dużego ZFRONU, na powyższe otrzymujemy zaświadczenia de minimis z US, niestety samochód uległ wypadkowi, naprawa potrwa ok 2 miesięcy. Bardzo proszę o informację, czy w okresie naprawy raty leasingowe mamy płacić dalej z ZFRONU czy ze środków obrotowych. Ponadto na czas naprawy wynajmujemy inny pojazd do przewozu pracowników niepełnosprawnych, czy fakturę za wynajem takiego pojazdu możemy zapłacić z Dużego ZFRONU?
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie.
Edyta Odpowiedź na pytanie 14 lutego, 2024
Jeśli chcesz się zapoznać z odpowiedziami Eksperta - zaloguj się. Jeśli nie posiadasz aktywnego abonamentu skontaktuj się z biurem aby poznać ofertę. Tel.: 692627572, e-mail:biuro@sieradzka-pefron.pl lub zapoznaj się ze szczegółami oferty w zakładce "Oferta"