Dzień Dobry Pani Edyto
W dniu 13 września 2024 podpisaliśmy umowę PFRON na dofinansowanie kosztów administracyjnych. W związku z tym co kwartał składamy dokumenty o wypłatę tych środków. Umowa obliguje nas do zapłaty w terminie wynagrodzeń i zusów. W miesiącu sierpniu i wrześniu nie spełniliśmy tego warunku, gdyż jedna wpłata za sierpień z braku środków pieniężnych została uiszczona 20 września( termin wpłaty to 15 wrzesień). Podobna sytuacja miała miejsce we wrześniu, gdzie dwie wpłaty poszły z opóźnieniem, ponieważ płaciliśmy na raty. Moje pytanie czy w takiej sytuacji możemy ubiegać się o wypłatę środków pieniężnych. Do każdego wystąpienia załączamy oświadczenie, w którym stwierdzamy, że spełniamy warunki umowy, a jeden z nich brzmi następująco: nie zalegamy z wypłacaniem w terminie wynagrodzeń pracownikom lub opłacaniem w terminie składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych lub innych danin publicznych, w czasie obowiązywania umowy.